Update from Freeny: 5 månader senare.

 
Jag kände att det var dags att återuppliva bloggen igen. Den är ju trots allt inte helt död och begraven än :)
 
Hur som helst, dags att uppdatera er alla på mitt liv. I det senaste inlägget jag skrev så var jag nybliven student. Jag bodde på Tjörn med mina föräldrar och hade ingen aning om hur länge jag skulle göra det.
 
Idag bor jag i Bohus igen (mitt kära, älskade Bohus haha), fast i en etta all by myself. Hösten började med en storm, kan man säga. Jag flyttade i slutet av Augusti. Två dagar senare började jag på Internationella Språkprogrammet, Göteborgs Universitet. Saker och ting var bra och jag hade roligt! Jag gick och såg Fun. i konsert, gjorde resor till Malmö, sen fyllde jag år och hade typ en miljard fester (haha).
 
Men efter ett tag så fick jag ett litet breakdown och hoppade av skolan. Hoppsan. Nä, men jag har faktiskt inte hoppat av fullt ut. Jag tar en *studiepaus*, för medan jag tyckte att det var skönt att ha en sysselsättning och en stadig inkomst så var jag otroligt skoltrött och kunde helt enkelt inte ge allt. Det där är en lite negativ sak om mig. Om jag ska göra något så måste jag göra det fullt ut, annars känns det fel :/.
 
Anywayz, *studiepausen* innebär att jag kommer att börja nästa kurs i mitt program precis som alla andra i januari. Jag bara skjuter upp den kursen jag skulle gått nu till nästa höst (om jag nu kommer att gå det här programmet. Det vet jag inte. Det jag vet är att jag vill gå engelska grundkurs på universitetsnivå, i alla fall, vilken jag ska börja i januari. Så det känns bra :D). 
 
Så mitt liv vändes upp och ner igen, precis som det brukar göra. Men jag är inte bitter! Under min *studiepaus*/~arbetslöshet har jag haft jobb som pepparkaksbagare, författare och professionell tumblr-bloggare. Haha. Don't ask.
 
Anyway, nu ska jag pallra över till facebook och föreslå en FIKA i min lägenhet med min FAMILY :) Hope you're all doing well!
 
(lika bra att lägga upp en bild så ni minns hur jag ser ut. Jag är nörden till vänster. Louise är nörden till höger. Det här var innan MSI konserten för några veckor sen :D)
 
xo /Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0