Någon som vill åka till Rom på äventyr runt min bday nästa år?

10 - 12 maj 2013 är det nämligen Jus In Bello (aka JibCon) i Rom :3.
En årlig Supernatural (I know, I know, jag är tjatig) convention som har rykte av sig att vara en av dom bästa conen som Spn har i Europa. Nästan alla skådisarna brukar komma (Misha, Jensen och Jared är redan bekräftade) och det brukar bli stor fest och massa kul. Panelerna är bland dom roligaste and overall så brukar stämningen vara askul och amazing hrdgfkjdshgökjhdsökjhg.

AND I WANT TO GO!

Bäst av allt är ju att det är helgen jag fyller år :D okej, dagarna innan, men ändå!

Biljetterna beställer/förhandsbokar man vid den 16e juni och beroende på vilket pass man vill ha så kostar det olika.

Jag vet att ingen av er är insatt i Supernatural, men jag frågar er ändå.
Det dyraste, bästa, passet kostar 420€ ca 3600kr. Flyg kan man hitta billigt och hotell brukar dom ha convention-rabatt till om man bokar via dom och sådär :3.

Jag kan tänka mig att betala passet om det är någon som vill följa med. I'm that desperate.

Här är hemsidan:
http://www.jusinbello.it/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0