Gott nytt år!



Två veckor senare känner jag mig manad att välkomna det nya året på bloggen. Jag hade ett kul nyårsfirande med tre vänner (dock ingen av mina kära Screamsigns, what a bummer), men hur som helst njöt jag av det nya årets ankomst!


Eftersom jag är typ världens bästa fotograf lyckades jag verkligen fånga ögonblicket då fyrverkerierna satte igång.



Ännu en gång visar jag prov på mina episka foto-skills.
Ulle, Karro, Louise et moi!

 

Jag stannade dock inte i dimman särskilt länge. Nykter och trött spenderade jag första veckan av året med att jobba, medan veckan därpå fortsatte med att umgås med vänner i form av Glee maraton och en övernattning hos the one and only Näniphär!

Nu har skolan börjat igen, har jag upptäckt att jag har ett väldigt... komplicerat förhållande till den där platsen man ska gå och lära sig saker på varje dag. Jag tycker om att vara där, men kan inte förmå mig till att göra mina uppgifter. Trots att jag vet att jag måste. Suck. Egentligen är det väl inte ett så intressant fenomen, men det som är konstigt med det hela är att jag knappt känner mig stressad. Jag har liksom ganska mycket att göra, numera bara ett halvår kvar att göra det.

2012 innebär en hel del förändringar i mitt liv. För det första kommer min mamma att föda ett barn (any day now), för det andra ska jag ta studenten (ångest), och för det tredje ska jag försöka komma in på ett bra universitet, som jag förhoppningsvis kommer börja på i höst (hmmm läskigt). För övrigt kan bara tiden utse vad 2012 kommer att innebära, men vad som än händer ska jag mer eller mindre dokumentera vad som sker här!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0