2012

2012.
Tvåtusentolv.
Är det inte både skrämmande och fantastiskt hur fort tiden går? Både ledsamt och skönt på samma gång. Jag skulle dock inte vilja påstå att jag "lägger 2011 bakom mig", snarare går jag vidare, accepterar att det inte var ett jättebra år, men det var nödvändigt för att jag skulle hamna här, där jag är idag.

2012 har redan börjat bra, och det ska bli ännu bättre. 2012 är ett år fyllt av glädje, skratt, roliga överraskningar, äventyr, kärlek, lycka och frihet.

Jag vill ska resa (med nån av er, kanske :D?), skriva mer, skapa mer och få utlopp för min kreativa sida, njuta mer av hur underbart livet och världen egentligen är. Må bättre, stanna upp och ta in roliga och storslagna ögonblick och spara dem i mitt minne.

2012 är ett sånt år man kommer sitta och tänka tillbaka på ".... 2007 var ett bra år, sedan 2012, också ett fantastiskt år..."

Eller vad känner ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0