Textkommunikationsinlägg #10



Tio minuter kvar av lektionen och jag har tråkigt. Jag väntar bara på att få åka hem och packa ihop det sista så att jag kan ta tåget ner till diftongernas stad och peppa konsert med Louise! Det har varit ett par lidsamma veckor fyllda av skoltrötthet och en ovanligt släpig vardag, och nu är de äntligen över. Jag hoppas verkligen att de här konserterna tar bort min känsla av ren uttråkan och ersätter det med något annat. Lycka, kanske?

Mitt huvud har dock gjort sitt för att underhålla mitt uttråkade state of mind. Mina drömmar de senaste veckorna har varit off da chain! De har varit fyllda med scenarion om konserterna och annat smått och gott som jag och Karro skrattar åt varje dag när vi ses i skolan.

Nu slutar lektionen om fyra minuter, so I'm signing off. Hoppas ni har en bra vecka :)

Gettin' outta tooowwwn!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0