Hjälp


DEATHLY HALLOWS TATTOO
DEATHLY HALLOWS TATTOO
DEATHLY HALLOWS TATTOO
DEATHLY HALLOWS TATTOO
DEATHLY HALLOWS TATTOO
DEATHLY HALLOWS TATTOO

Symbolen för Dödsrelikerna är den tatueringsidén som jag verkligen vet till 100% att jag bestämt mig för. Allra helst skulle jag vilja göra den i år. Det är bara ett liiitet problem som kvarstår: placeringen.
Armen eller ryggen är väl det jag funderar mest på, men kom gärna med förslag! Är väl ungefär samma storlek och tjocklek som på 2:a ryggbilden jag tänkt mig, om jag inte väljer att göra den på ett ställe där den skulle bli snyggare i mindre storlek.


Kommentarer
> Yuki

sånt här är så sjukt svårt!!

Datum: 2011-06-28 Klockan: 00:15:51
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0