Freeny uppdaterar!



Jag ska försöka att hålla bloggen vid liv den här sommaren. Även om sommaren 2011 inte är eller kommer att vara i närheten av lika exciting som den förra så måste jag väl ändå kunna klämma ur mig något att skriva här? Som till exempel hur kul det är att städa hela dagen och hur mycket jag ser fram emot att åka hem till min mormor ikväll och fira hennes födelsedag?
All jokes aside så har jag tekniskt sett inte sommarlov än. På onsdag ska jag åka till skolan och prata med min engelskalärare om en bok jag har läst och tömma mitt skåp. Jag har dessutom en uppgift att skriva i gymnastik för att lyckas pressa upp mitt betyg till ett VG.

Min sommar är just nu väldigt öppen för inbokningar. Just när vädret inte det roligaste, men det kommer att vända. Ska vi då ta en tur till Surte sjön med engångsgrillar och badkläder i ryggsäckarna för att ha en heldag av fun? + Övernattning hemma hos mig såklart :). När kan ni?




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0