nu har jag sjukt tråkigt.

here we go again.... SORRY! haha, man måste ju sysselsätta sig med något ^^

 

Namn: Jennifer
Piercingar: näsan och öronen.
Tatueringar: sadly, no.
Längd: 1,70 tror jag.
Skostorlek: 40 är nog vanligaste, kan ha vissa 39:or.
Hårfärg: blont.
Är du kär i någon: nej, men det hade väl inte suttit fel.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja och nej. Trivs bra atm, men hade ju gärna bott i Gbg också.
Tänker du på självmord: noooo
Dricker du alkohol: skrämmande sällan.
Använder du droger: Nej
Röker du:
nej
Vilket shampoo använder du: olika varje gång jag duschar typ. Men head&shoulders eller barnängen har väl förekommit ganska ofta ^^
Vilken parfym använder du: miami glow- j.lo
Vad är du rädd för: att mitt liv ska gå åt helvete för att jag inte har några framtidsplaner.

Gillar du att tvätta: ...brukar inte tvätta. Är så privilegiad att min mamma sköter det.
Gillar du berg- och dalbana: hell yeah.

 

random pic to make the post more interesting.


SENASTE..
Film du hyrde:
hyr inte film.
Film du köpte: har för mig att det var "eternal sunshine of the spotless mind" <3
Låten du lyssnade på: home- edward sharpe & the magnetic zeroes
Låten du hade på hjärnan: samma ;)
Personen du ringde: mamma, tror jag...

Tv program du tittade på: melodifestivalen.
Personen du tänkte på: Hannah, för jag såg hennes nya profilbild på fb ^^


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
yee

Gråtit över en flicka: har väl hänt om man bråkat med en vän

Varit i slagsmål: hahaha, inte direkt. Minns dock några fina fajter med Sandra när vi var mindre :P
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
aj då.
Gånger ditt hjärta brustit: känns som en sådan sak man vet helt säkert att det hänt om det gjort det, och eftersom jag tvekar så skulle jag nog säga ingen.
Hjärtan brustit på grund av dig: skulle nog säga inget.
Tjejer du kysst: none
Gånger ditt namn varit med i tidningen: det har jag faktiskt ingen räkning på, 3 kanske ^^
Ärr du har på kroppen: 1.



SENASTE..
Bok du läste:
1984- George Orwell
Personen du fick mail av: mamma
Personen du fick brev av: sandra :) 
Personen du fick sms av: Fi
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag.
Saken du köpte: eeehm, en flaska vatten och en risenta?

random pic to make the post more interesting.

Vad har du gjort idag: inte ett piss.
Var det kul: ...really?
Hur tidigt stiger du upp: skoldagar: mellan 5.30-6.00. när jag själv får välja blir det runt 10 :)
Gillar du att slåss: självklart! ^^
Vad ska du göra idag: öööh, titta på dexter och sen sova.
Är du seriös: on occasions.
Vad är du allergisk mot: inget vad jag vet.

Var har du ont: haha, ingenstans för tillfället. bra tajmat.
Använder du hårspray: sometimes.
Kan du stå på händer: nä, har inte ens lyckats stå mot en vägg...
Favorit serie: jävligt många, men för tillfället är det DEXTER all the way.

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: winnerbäck, vet inte ens vilka de andra är.
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: jorå
Är du glad nu: skulle klassa mitt humör som ganska neutralt atm.
Var du glad igår: eeeh, njae.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: näe.
Vad dansar du till: låtar med fart och skönt beat ^^
Stockholm är: fint! gillar att gå i gamla stan.
Göteborg är: AWESOME! ;)
Kan du sjunga: hahahahaha.
Mer värt än guld: ma friendzzzz
Spaghetti eller makaroner: spagetti tror jag.
Ett land jag helst vill besöka: Australien

 

Gosh, jag får nog hitta något annat att roa mig med. Typ titta på Dexter! :)


Kommentarer
> Chibi

Haha, vi har väl aldrig bråkat, jag förtränger allt sånt<3

Datum: 2011-02-06 Klockan: 01:35:40
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0