I'm on a "copying Nenne's posts"-streak



VAD ÄR DIN/DITT FAVORIT...

Bok: Elsewhere och Veronika Decides To Die
Författare: J.K Rowling och Suzanne Collins
Litterär karaktär: Holden Caulfield (mestadels för att många karaktärer jag gillar är baserade på honom)
Film: Garden State
Tv-serie: Glee
Film/tv-serie karaktär: Kurt Hummel från Glee
Skådespelare: Jake Gyllenhaal.. Mest för att han alltid hamnar i roller som tilltalar mig!
Anime: Har inte sett någon anime faktiskt
Manga: Den enda jag läst är Gravitaion, haha..
Anime/manga karaktär: Dunno!
Band/artist: Kan inte välja!
Låt: Just nu; The Only Living Boy In New York - Simon & Garfunkel /och/ He Could Only Hold Her - Amy Winehouse
Maträtt: Sojaburgare á la chicken med potatisgratäng och pepparsås
Sås: Rhode island
Dryck: Varmt, te. Kallt, iskallt vatten!
Tesmak: Just nu är det vanilj te!
Läsk: Fanta exotic
Fika: Cheesecake
Dessert: ^ ?
Glassmak: Strawberry Cheesecake
Godis: Solchips
Marabou choklad: Apelsinkrokant
Årstid: Tidig höst
Tid på dygnet: ca 10-12 på förmiddagen?
Väder: Sol, men ändå svalt.
Månad: Brukar vara juni
Veckodag: Onsdag
Klädesplagg: Jeans och stora tjocketröjor
Färg: Beror på... Gillar mer att matcha
Hemsida: Tumblr
Ämne i skolan: Sceniska Musikproduktion
Lärare: ^ hon som vi har i det ämnet.
Land: I'll get back to ya när jag varit i alla..
Stad: Malmö
Tidsperiod: *shrug*
Historisk person: Martin Luther King

xo

Kommentarer
> H

Blev förvånad över det mesta faktiskt :o känner jag dig inte så bra som jag trodde xD?



Men framför allt...

....



...



MALMÖ?? :O It's because of Louise, isn't it?? ;_;

Haha, jk! Men ändå, helt förvånad är jag.

Minns tiden då du hatade skåningar, skånska och skåne som om det vore igår xD.

Datum: 2011-12-05 Klockan: 03:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0