I'm back!



Vette fan varför jag låtit bli bloggen såhär länge, men nu är jag tillbaka!

Jag tänkte göra samma grej som Nenne, med ett tema varje dag för att get started så att säga.

Freeny's bucket list. (utan inbördes ordning):
  • Publicera en bok.
  • Kunna tala franska flytande.
  • Vara med i ett band.
  • Gå fyra år av universitetet.
  • Skaffa körkort
  • Studera/jobba i ett fransktalande land en tid i livet.
  • Kunna försörja mig och vara helt självständig.
  • Vara med i flera teatersammanhang.
  • Träffa the love of my life.
  • Göra en helt spontan roadtrip.

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv. 
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta. 
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta. 
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga. 
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande. 
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande. 
Dag 9: 2 favoritlåtar. 
Dag 10: 1 bekännelse.

Kommentarer
> Hannah

Gillar att vi alla vill skriva/publicera en bok :D hehehe! Låter ju som om vi borde skriva en tillsammans haha.

Nä men, awesome lista! Vill också lära mig franska :3

Datum: 2011-12-02 Klockan: 23:16:35
> Ne

SPONTAN ROADTRIP!!! Jag är på! xD ska bara skaffa körkort först... haha.

Awesome lista.

Datum: 2011-12-03 Klockan: 14:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0