Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.

Precis som dem andra så utgår jag bara från vad jag tror skulle funka x)

▪ Ha humor, helst samma eller liknande min
▪ Ha självdistans
▪ Samma eller liknande intressen som jag
▪ Jag måste vara attraherad av personen Det betyder inte att personen i fråga ska vara bildskön. Men det ska finnas något där. Fina ögon, snygg stil, något liksom! Dock är ju denna punkten något personen kanske inte kan påverka själv, haha. (stulen från Nenne)
▪ Vara förstående när jag har en dålig dag, har ångest eller är deppig etc
▪ Vara "busig" eller hur man ska uttrycka det, alltså typ.. lite knäpp och crazy som skämtar och driver med folk ibland, men på ett kul och charmigt sätt.
▪ Han ska ändå kunna vara seriös
▪ Snäll och mysig 
Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande. 
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande. 
Dag 9: 2 favoritlåtar. 
Dag 10: 1 bekännelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0