9 saker om mig

  • Jag hatar konflikter. Antagligen för att jag aldrig vet hur jag ska hantera dem. Konflikträdd...check!
  • Jag är sjukt bra på att skjuta upp saker.
  • Jag lider av beslutsamhetsångest. Om jag måste göra viktiga beslut så ignorerar jag det så länge jag kan.
  • Jag saknar min kreativa sida. Jag målar, fotar eller skriver aldrig längre.
  • Jag skämtar bort det mesta. Jag har väldigt svårt att vara allvarlig.
  • Jag känner att jag "outar" mig själv väldigt mycket i den här listan, haha.
  • Jag är en tv-serie-junkie. I fall någon missat det.
  • Geek for life.
  • Jag älskar att läsa böcker och se filmer om andra tidsperioder och försöka fantisera om hur mitt liv skulle sett ut om jag levde under den epoken.


Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Kommentarer
> H

Kan försöka, men vilken vänster menar du xD? Alltså, haha, är det den understa eller översta listan du vill ha fixat och åt vilket håll (sett från om man tittar på skärmen).



Varför är jag så dålig på att förklara. Oh well.

Datum: 2011-12-03 Klockan: 20:04:27
> Ne

Den undre listan. HAHAHA, såg nu att jag skrivit tvärtom vad jag menade xD den undre listan ska vara vänsterställd, men den hoppar till höger ;)

Datum: 2011-12-04 Klockan: 01:18:49
> H

Sådär, testade :3 blidde det rätt nu^^?

Datum: 2011-12-04 Klockan: 16:37:51
> Ne

Yes! :D tack! tar bort editen ^^

Datum: 2011-12-04 Klockan: 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0