Textkommunikationsinlägg #13



Helluu Screamsigns. Den här veckan har jag försovit mig varje dag och hoppas att det inte fortsätter så... Det är Religion B som blir lidande och det är inte bra eftersom det är en så rolig kurs.
Just nu sitter jag med Linnéa och Hannah på varsin sida av mig. Efter lektionen ska jag ha gitarr, och sen ska jag plugga lite med Hannah & Yuki.. och efter det.. blir det awesome time out n about with Hannah! Som vi har haft typ varje dag den här veckan as well.. Men jag vet inte. Med solen kommer även SchizoComa awesomeness and we just can't ignore that! We feel the neeeed.. of eachothers company.

Förresten gjorde vi en övning på Musik & Kommunikation idag, "Speakers Corner". Vi skulle ställa oss upp och berätta om det äckligaste vi visste på ett säljande sätt. Alltså som om vi älskade det. Fy fan XD. Bara jag tänker på den jävla konstfilmen blir jag helt äcklad. Choklad will never be the same again :(. Men det gick bra.

In other news...
KOMMENTERA NÅT RANDOM!

xoxo

Kommentarer
> Chibi

JAG GILLAR GURKA OCH JAG ÄR JÄTTESUGEN PÅ ATT VARA MED I EN ZOMBIE-WALK SNART IGEN! 8DDDD

(random enough?) :3

Datum: 2011-04-19 Klockan: 22:32:29
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0