Neni

Long time, no see, people!

Tänkte att jag skulle skriva en rad eller två, så ni vet att jag lever. Dessutom har ju vissa personer på den här bloggen... jsfkHANNAHksjgv.... klagat lite. Haha.

Anyway. Har ju liksom inget intressant att skriva, så det här känns ju aaaaaaaaningen krystat. Men ni får leva med det!

Är hemma idag. Due to skoltrötthet, sjukdom, försovning, förkylning, allmän "I don't give a fuck"-mentalitet. There you have it. Har till min förskräckhet (om det nu faktiskt är ett ord?) insett att om jag inte vore så dum i huvudet så hade jag kunnat ha 4 lektioner i veckan detta året. Eller ja, 6 lektioner (Engelska C kan jag inte inte välja, om ni hänger med...) Men Psykologi hade nog kunnat köra upp den faktiskt. pallar inte. Så hade kunnat läsa endast Foto, A&S och engelska. Men näääääe, let's choose more than you have too! YAAAAAAAAAAAY!!!! not. Känner för att slå mig själv. Too bad att det nog är aningen försent att hoppa av psykologin efter halva kursen, haha.

Aja, ska sluta tjata skit och börja på psykologi-uppgiften som ska in imorgon. (Känner jag mig själv rätt så kommer den inte ens vara påbörjad när jag ska gå och lägga mig ikväll. wihoo.)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0