ich bin home

Kom just hem från kulturnatta. Det va inte riktigt som jag hade tänkt mig (det va inte riktigt så som Thomaz hade berättat om det :P). Men det va roligt ändå och fint överallt! Jag hade planerat att gå runt och titta lite och sedan hålla mig där Thomaz va och hjälpa honom sälja lotter. Men när jag väl var tillbaka blev jag beordrad bort :P

Freeny och Nenne va där! ^^* Det gjorde det hela mycket roligare. Fast jag misstänker att det blev liite jobbigt att höra Havrefras-syskonens konstanta tjat. Jag har aldrig sagt att jag inte är jobbig. Jag säger ofta att bror är det xD

Bror, som hade sett fram emot att få träffa Fika Family-medlemmar tyckte att de va lite läskiga ändå. Men Fika Family är fortfarande cool såklart.


Kommentarer
> Freeny

haha du och din bror är så söta ihop :) det var kul! och fika family äääär läskiga. ;D

Datum: 2010-09-04 Klockan: 12:49:02
URL: http://freeny.blogg.se/
> Yuki

Haha :P

Och jag håller med... Scary! :O

Datum: 2010-09-04 Klockan: 13:48:52
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0