hur ska detta gå?

Idag har jag varit ruskigt duktig! Jag skaffade träningskort idag, så var tränade med mor. Jag prövade på alla läskiga maskiner (nästan) och misstänker därför att hela jag kommer att kännas som ett slagfält imorgon. Inte nog med att jag tränade duktigt, jag simmade efteråt också! Men det var inte lika hemskt. Faktiskt var det riktigt trevligt att svischa runt i en superdjup bässäng. Det var så långt till botten att jag skulle  vart tvungen att vara dubbelt så lång för att nå ner (it's true!).

Nu ska det alltså bli en hälsosammare Yuki. Min mor kommer att slå på mig om jag inte använder kortet minst två gånger i veckan. En gång ska det gymmas och en gång ska det simmas. Minst. Bara tanken på att vara så nyttig gör mig alldeles gråtfärdig. Tänk om jag blir... *gulp* hälsosam!? :O D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0