Dålig dag //_O



Sitter just nu på mitt rum och dricker juice. Efter-skolan-mellanmål ftw!

Idag har jag haft en så kallad dålig dag. Den började med att jag försov mig, så jag hann inte äta frukost. Fortsatte med att Karro inte kom till skolan, eftersom hon är sjuk. Sedan kände jag mig otroligt låg hela dagen eftersom jag inte fått i mig någon energi... varken ätbar eller social. Skolmaten var ju inte särskilt bra för oss vegetarianer. Potatismos och rotfrukt - tack för den. Ska jag överleva tre lektioner till på det?

Jag är i alla fall glad att jagtrotsade mitt dåliga humör och stannade i skolan. Det var nära att jag åkte hem flera gånger. But I'm a fightaaahhhh! Haha.

Imorgon är det skolfoto, vilket jag inte ser fram emot. Jag har ingen lust att vara med.

Men en positiv sak kan jag säga, och det är att jag fick tillbaka historia provet idag och det gick bra :). Härrliigggtt!!!

Kommentarer
> Ne

Tycker seriöst att man borde få äta två gånger när man går långa dagar... Hur ska man klara sig till typ fem när man ätit lunch halv elva ? >.<

Datum: 2010-09-21 Klockan: 16:59:12
URL: http://screamsign.blogg.se/
> Freeny

i know right? man har ju knappt tid att äta ens..

Datum: 2010-09-21 Klockan: 21:45:05
URL: http://freeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0