Cupcakekväll - Update!

Okay, nu skall vi se hur illa min tankeförmåga skadats av min dåliga sömn.

För det första, mitt rum ser ut som crap. Det hade inte varit något problem, om det varit i normala mängder, men nu är det inte-en-enda-yta-ledigt-crap. Det vill säga, jag måste fixa det innan jag kan bjuda hem er. Så att ni ochså får plats, liksom, för vardagsrummet är inte så bra att vara i av en mängd anledningar.
Jag måste dessutom hänga upp mina nya gardiner, inköpta och tvättade igår och förhoppningsvis torra idag. Så mamma hjälper mig förhoppningsvis lägga upp dem idag, så kanske jag hinner sätta upp dem med.

Därför skulle jag nästan säga att vi tidigast kan ha den fina cupcakekvällen på onsdag. För jag tränar på tisdag, och kommer inte hinna städa allt idag eftersom jag slutar sent - 17.00 faktiskt, mitt måndags-schema suger.

I alla fall, om ni alla ville skriva en kommentar med det här inlägget och säga när ni slutar skolan varje dag, samt vilken dag ni hällst fikar på, så skall jag försöka komma med några förslag.

Kommentarer
> Freeny

måndag - 17:00

tisdag - 15:30

onsdag - 14:55

torsdag - 11:30

fredag - 15:10



Jag skulle helst ha det på onsdag eller torsdag :) kram

Datum: 2010-09-06 Klockan: 21:13:17
URL: http://freeny.blogg.se/
> Yuki

Skulle det vara imorgon oder nicht? :)

Datum: 2010-09-08 Klockan: 21:34:18
> Yuki

oder vielleicht nechste voche? C:

Datum: 2010-09-09 Klockan: 00:46:21
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0