things make me happi

Jag beställde äntligen min kamera igår, vilket betyder att den skickades idag och är framme om runt två dagar!! <3

Jag vet redan två saker att ta kort på. Saker jag fick när jag fyllde år och saker jag köpt. För min materialism knows not when to stop. Idag köpte jag en plånbok (från monki!) och tre fina nagellack m.m.

Att köpa saker gör mig lycklig <3

Jag behövde faktiskt en ny plånbok. Min gamla har jag haft sen jag var typ 12-13år (ne, men kanske), och den hade en rosa glittrande text på sidan där det står: I ♥ me. xD Inte ok.

Idag har jag pluggat massa och nu är det verkligen dags att sova <3!

Kommentarer
> Freeny

haha din nya plånis är awesome ;D grattis till kameran.. kan tänka mig att du kommer terra oss med den i en snar framtid XD

Datum: 2010-10-27 Klockan: 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0