Inatt drömde jag...

Inatt - Eller, efter maten när jag råkade somna - drömde jag att jag och mamma var på ett ställe väldigt snarlikt Ullared, men de sålde BARA godis. Alla sorters godis, och givetvis alla mina favoriter. Och kakor.
Så hittade jag nån behållare med klubbor (en stor favorit), men när vi kommit ut ur kassa med en vagn full med godis gick klubb-behållaren sönder. .__.
Vi fick byta, det blev nå fel igen och tog tid, sedan slutade det med att vi fick klubborna gratis!
Så lyckliga gick vi ut ur affären med allt godiset och skulle packa in i bilen, och precis när jag skulle öppna och smaka..

Så vaknar jag.
Inte ens i mina drömmar kan jag käka onyttigheter.

Och jag blev ledsen i ögat när jag vaknade. .___.

Kommentarer
> Ne

Aaaaaaw :3 Hade velat åka till ett sådant ställe! (efter att godislöftet är slut ofc ^^)

Datum: 2010-10-16 Klockan: 23:51:02
URL: http://screamsign.blogg.se/
> Freeny

aww haha.. elak dröm XD

Datum: 2010-10-17 Klockan: 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0