Här sitter jag och tror att det är en timma senare än vad det är :O Inte ok.

Hur som helst har jag lyckats slösa upp en dag på inte mycket vettigt alls... Och jag har helt glömt bort att lägga upp fler bilder från Karlstad. I övrigt tycker jag dock att bilduppdateringen för en gångs skull varit mycket duktig. Till skillnad från andra gånger FikaFamily medlemmar ses, då man (jag alltså) brukar komma på tanken att lägga upp bilderna när det nästan är för sent xD

Jag tänkte ju lägga upp en bildbomb från höstlovet när E hälsade på Göteborg, men de bilderna (animationerna) fungerade inte riktigt, och så har jag inte riktigt orkat sätta mig och fixa dem. Men jag ska!

Nu ska jag spendera min nyvunne timme med att läsa lite och sedan soova ^^* Imorgon har jag sovmorgon ♥

Den här bilden har jag helt fräckt gjort till en länk, till min blogg, för där finns denna bilden (med annan redigering). Dessutom har jag bytt design där idag ^^*


Kommentarer
> Freeny

gotta love bildbomber! nice bild btw :)

Datum: 2010-11-30 Klockan: 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0