Wiiiie


Här sitter jag och njuter av att i stort sett vara klar med fotouppgifterna. (Med "i stort sett" menas att eftersom de ännu inte är inlämnade, så känner jag mig inte riktigt klar). Jag tänkte lämna in dem imorgon i skolan, så är den skiten över och sommarlovet kan börja!

Min nyvunna fritid firas med chokladätande och lite funderingar. Kanske jag skulle gå ut och fota med mitt nya objektiv? Jag har knappt hunnit använda det, bara tagit lite testbilder.
Det är lite halvkul att bo på landet i såna här sammanhang eftersom jag inte riktigt har så stort utrymme på mig att fota. Det känns som om jag tar bilder på samma saker varje gång... Anyway, någon bild ska jag väl kunna producera ;)



Slänger in en bild jag tagit :)




Kommentarer
> Yuki

Jättehäftig!! :D



Inspirerad av dagens lektion?

Datum: 2010-06-16 Klockan: 22:35:55
URL: http://theparadox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0