sommar sommar sommar

Eftersom jag tycker att det vore jävla kul om den här bloggen var igång under sommaren så börjar jag skriva nu och hoppas att vi kan komma igång med skrivandet.

Detta är en blogg för mig själv, Nenne, Hannah, Frida, Elin och Sofi, där vi ska skriva om våra påhitt. Den kommer väl också fungera som ett slags sätt för oss att se vad de andra håller på med och hålla kontakten även efter vi slutat gymnasiet. Men det är ju bara som vi tänkt. Vi får se vad det blir av det :) Just nu går vi andra året.

Snart är skolan slut för den här terminen. Bara en vecka kvar. Vi hade redan slutat ifall det inte vart för att vi går på en knäpp skola med lite kortare dagar, mycket mindre lov och mycket mer läxor. Vi slutar den 18:e, på fredag.

Sen blir det grillkväll hemma hos mig som jag hoppas alla av oss kommer på... Jag tror dock att Elin inte kunde... Men vi gör en klon av henne och allt blir bra. Världen kan aldrig ha för få Elin.

Oh well, det är sent och dags att sova. Jag bara hoppas att de andra också hakar på och börjar skriva här snart C:

//Yuki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0