quattro.

Jaha, ännu en skoldag. Ännu en sen ankomst. Men vad göra när man sommnar när man gör läxan? Det positiva är att jag nästan fick lagom mycket sömn. Det negativa är att jag är trött som fan ändå :P

Efter lunch och en engelskalektion spenderad med bloggdesign av en viss blogg, harkel, var det dags att gå hem igen.

Efter skolan köpte jag en klänning att ha på skolavslutningen ^^* Klänningen var inte så somrig, men den gjorde sitt jobb duktigt och gav mig sommarlängtan. Det är minnsan inte lätt att ge mig, allergikern, längtan efter hettan och gräsklippningarna :P Men det lyckades för någon anledning.

Nu tänkte jag tipsa om lite häftiga videoklipp C:

Den är lite segstartad, men ge den en chans för den är häftig ^^*

 

 

Detta är egentligen samma sak :P

 

Dags för mig att fortsätta skriva jobbansökningsbrev. Ska söka jobb till nästa år så att jag kan fylla upp min stackars garderob xD

 

BaiBai (:

 

//Yuki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0