misunderstanding

Ännu ett frukostinlägg från mig xD Ne, men när syster är här och jag inte kan sitta vid TV får jag väl sitta här och äta frukost. Jag är skadad av för många stressade fling-frukostar. Om jag inte distraherar mig samtidigt som jag äter, och om jag inte äter långsamt så får jag oftast inte i mig någon frukost.

Och idag är det extra viktigt för idag kommer jag inte ha några pengar såjag kommer att äta en gång mellan 8 och 16. Wünderbar >.< Jag ska nämnligen fota systra mi i studio idag. Jag ska försöka få klart alla mina fotouppgifter samt redigera klart när jag kommer hem... Vi får se hur det går med det.

För att reda ut eventuella missförstånd:
Vi heter Fika Familly, ja. Men inte för att vi fikar ofta...

Faktiskt så vet jag inte riktigt hur det kom sig att vi började heta så eftersom jag började i de andras klass  efter lite mer än ett halvår typ. Kanske någon ursprungsmedlem i Fika Family kan bringa lite ljus över situationen?

Min syster hade i uppgift att göra en intervju om något, någon gång. Så hon tänkte intervjua oss om olika göteborgscaféer xD Men faktum är att de gångerna vi faktiskt fikar blir det oftast McDonalds. Vi umgås mest på filmkvällar :P

Btw, det ska tydligen regna på fredag... Vad ska man göra om det inte går att grilla? Stekspett i stället för grillspett? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0