Junkfood <3

Jag är helt otroligt uttråkad. Har visserligen läxa kvar, men bara en, så jag tycker det är helt okay att skjuta på den en timme till. Eller två. En bokrecension mer bestämt, och de tar inte så väldigt lång tid.
Därför sitter jag istället och väntar på att pizzerian skall öppna, för jag bestämde mig för att jag är värd en falafel, för att jag faktiskt gick ut skolan i år med. Och för att jag är klar med alla läxor - Nåja, nästan - För att jag har förebett mig i tid för min resa, kommit ihåg att lämna in alla skolböcker och så vidare. Listan med anledningar till att äta skräpmat kan alltid bli helt oändligt lång, för det finns egentligen inga bra anledningar till att INTE äta junkfood.

Och nu, en strip från en av mina favorit-webcomics; Sinfest!



Jag älskar fortfarande min Zero. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0