Hard work work.

Hemma efter jobbet! :)
Vilket är gött bara en normal dag, men imorgon är jag ledig så det är extra gött att ha kommit hem. Inte för att jag ska ligga och lata imorgon på min lediga dag (gud förbjude), jag ska till ullared. Vilket ju såklart är kul. Men, idag hade de invigning av den nya delen av GeKås så imorgon kommer det nog vara rätt mycket folk. Mycket folk + varmt väder = inte lika kul. Men, men, det är smällar man får ta :P

Något lär man ju köpa. (Jag har ännu aldrig vandrat ut ur GeKås portar utan att ha handlat något.) Det är väldigt lätt att en femhundring springer iväg, men riktigt så roligt ska jag nog inte ha imorgon! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0