ett IG kan sprida lycka

Jag har just bestämt mig för att få IG i två kurser. Matte (som iofs bestämdes för längesen) och multimedia. Jag blev lättad av det. Detta betyder ju att jag kanske hinner med allt! ♥

Jag har nämnligen fortfarande väldigt mycket att göra och de skriftliga arbetena fick inte tillräckligt mycket uppmärksamhet när mediearbeterna slukar så mycket tid.

Jag ber å allas vägnar ursäkt för den släng av inaktivitet som drabbat bloggen, men ett par av oss har precis fått sommarlov, en jobbar och ett par jobbar baken av sig för att få klart alla uppgifter som försummats under året. Jag är en av de senare. Och sen åker jag till frankrike. Men efter det, då jävlar har jag mycket att skriva om.

Jag har inte heller funnit tid att lägga upp bilderna från grillisen. >.< Lika bra folk vet det redan nu att vi är dåliga människor C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0