__

ojojoj, jag skriver ett inlägg idag igen!

En liten tanke jag fick igår, och som jag tycker förtjänar uppmärksamhet, är att det hade vart smidigt om man redan i början av inlägget kan se vem som har skrivit det. Därför ska jag, i mån av tid, göra en liten inläggsrubriksbild som jag kommer ha i början av varje inlägg.
Jag hoppas att mina kära bloggkamrater uppskattar initiativet och känner en lust för att skapa en liknande konstellation :)

I vilket fall så kommer resten av dagen ägnas åt att redigera foton. Vilket hade vart kul om det inte vore påtvingat. Jag hade velat redigera vilken bild jag ville (exempel inläggsrubriksbilden som jag talade om). Men. Nej. Det. Går. Icke. För. Sig. För vissa har ju skolarbeten kvar att göra. Och hela 2 dagar och drygt 15 timmar kvar till skolavslutningen...

Men jag känner redan doften av den grillade maten som skall ätas efteråt. Hehe.

Ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0