walking in fjärås.

Idag har jag gått, och gått, och gått... haha nä. Men jag har gått.
Jag drog hem till Sandra runt två, sen vid typ tre så bestämde vi oss för att hem till mig. Det tog cirka en timma, vi gick inte direkt snabbt.
När vi kom hem till mig så ville vi gå lite till så vi gick en liten extra-runda.

Jag kan ju tillägga att när vi kommit en tredjedel på vägen hem till mig så började det spöregna. Tur att vi hade paraply!

I alla fall så gick Sandra hem för ca en och en halv timme sen, och jag följde henne halvvägs.

Man känner sig duktig när man vart ute och gått! :)

Kommentarer
> Freeny

Promenader är nice :)

Datum: 2010-07-14 Klockan: 11:09:55
URL: http://freeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0