Våga! :)

Hej everyooone. Jag njuter av sommaren, som fan. Igår såg jag Eclipse med Hannah & Nenne... Bästa boken fick bästa filmen :) Haha, nä men, bara jag får se det gå lite bra för Jacob ett tag blir jag nöjd, även om jag vet vad som ska hända. Det är så fult, för även om man läst böckerna och vet precis hur allt ska sluta, så kommer jag på mig själv med att sitta och hoppas olika grejer, haha.

Idag var jag ute med mina kusiners båt och badade :) Haha, fy fan.. Vi glömde solkräm, så min näsa.. shit. Ni vill inte se den. Den är röd som fuck, hahah. Hoppas det försvinner över natten.

Och ett personligt meddelande till Nenne: VÅGA ! :D

/Freeny

Kommentarer
> HANNAH

hur rött är fuck?

Datum: 2010-07-08 Klockan: 14:26:46
URL: http://hannahhale.blogg.se/
> Freeny

you'll know one day

Datum: 2010-07-09 Klockan: 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0