panik?

Haha, bra att de dagarna jag vart hemma har varit internetlösa :P Och nu ska jag iväg igen, men inte så långt, och inte så länge. Det är så här det brukar gå. Jag planerar en vecka till frankrike-resa och resten planeras åt mig. Pappa kommer och säger att jag ska till Öland. Inte för att jag inte vill dit, det ska bli skitskoj. Men en vecka hit och en vecka dit på mitt ack så korta sommarlov är inte så bra.

Nu står Kårholmen på tur. Liten ö nära Donsö i Göteborgs skärgård. Där stannar jag tills på... torsdag tydligen (frågade mor :P). Sen i helgen ska jag eventuellt bowla med Fredrika C: Och bada i en sjö! Och lämna tillbaka böcker! Och packa!

Efter Öland är Fika Family-tid mentalt inplanerad. C:

Jag har aldrig varit någon ansvarsfull typ. Jag har alltid varit barnslig. Men ja, jag har halva min sommar planerad och nu kan jag inte skriva mer för jag ska upp och starta middagen xD

Jag hoppas bara det blir tid över att bara slappa och njuta av sommaren.

Skriver mer ikväll!

Naniphär you can have some of my courage. I don't need all of mine right now C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0