oops

Nu har jag varit frånvarande från allt som har med dator att gör för bara en bra anledning: Allt internet, inklusive det mobila, från bredbandsbolaget tycker mycket illa om att fungera som det ska just nu. Jag har alltså efter ett par raserianfall respekterat mitt internets krav om semester och lämnat det ifred ett tag. Nu verkar vi dock vara vänner igen C:

Jag lyckades vakna klockan typ 13.00 idag... Jag har vänt på mitt dygn lite. Och jag var ju tvungen att försöka en, eller fem, gånger till med att se slutet på filmen jag bara fortsatte somna till xD

När jag vaknar ser jag ett sms som talar om för mig att jag är mycket sen och att jag borde gått upp för hundra år sen xD Jag hoppas det löser sig och att jag kan hämta min biobiljett senare idag.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka iväg till staden. :) Bai.

Kommentarer
> Chibi

Bäst för dig att du hann in i tid för att hämta upp biljetten<3<3

Datum: 2010-07-28 Klockan: 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0