stackars Nenne

Först gråter hon över att ingen skriver inlägg. Sen visar hon oss ett tvärsäkert tecken på någon slags mental sjukdom. Hon svarar på en milslång lista av hopplösa frågor som är ack så underhållande. I especially liked the parts where she wrote good stuff about us ^^*

Ne bara skoja. Jag är trött. Förlåt mig för... att jag är allmänt inte vettig i huvudet? eller något?


Nouvelle Vauge - Eisbaer

 

Jag vet inte exakt vad låten handlar om... Så efter många minuters letande efter en låt fick det bli den här :D

 

Jag är sugen på iskall cola.

 

Idag simmade jag långt med hjälp av simfötter. Det är skoj. Jag ska göra om det imorgon.

 

Nu ska jag sova. Godnaaatt. Eller nej, men jag ska titta på film. Hejdååå.


Kommentarer
> Chibi

Du är märklig och knassig gumman<3<3<3<3<3<33<3

Fortsätt med det^^

Datum: 2010-07-27 Klockan: 00:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0