Shoe-mania

Jag är inte en sko-person. Många älskar att köpa skor, prova skor och titta på skor. Jag avfärdar tanken på att man kanske behöver något annat än ett par svarta Converse på sommaren. På något sätt har jag trots detta lyckats bygga ihop en liten skosamling. Visst består den till största delen av tygskor i olika varianter, men ändå.

Men häromdagen provade jag ett par skor på dinsko, för skojs skull, dock gjorde detta seriös skada på min hjärna. När jag kom hem gick jag in på nelly.com och tittade på skor! SKOR!
Resultatet;


Bild; Nelly

GE MIG!!
Jag kommer så beställa dessa efter London (då jag vet hur mycket pengar jag har att spendera på kläder och stuff :P)

Kommentarer
> Chibi

Awww, välkommen till skovärlden gumman<3<3^^

Datum: 2010-08-01 Klockan: 00:09:34
URL: http://chibikinoko.blogg.se/
> HANNAH HALE

jag har infekterat dig (och alla andra skofanatiker).



btw. AAAAS SNYGG SKO JAG DÖÖÖR



gissa vem som kommer vilja prova skor i timmar i löndön? meeee

Datum: 2010-08-01 Klockan: 00:44:29
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0