Övernattning!

Ikväll kommer Hannah och Nenne upp till Bohus för att sova över hos mig :) Det blir mysigt! Jag tror vi ska se typ... Dread. Och antagligen Berth. Önskar att alla hade kunnat komma :/ Men det får bli nästa gång :)

Usch, jag har varit förkyld i typ två veckor nu. Det är en såndär hosta som inte försvinner. Det är speciellt jobbigt när man sitter på bussen och får ett äckligt hostanfall. Det låter som att man är dödssjuk. Jag vet ju hur det känns när man själv sitter bredvid någon med slemhosta... Jag blir i alla fall as illamående av det XD Jag ger samhället lite av min äcklighet.. Haha.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning :) Kram! Jag saknar er!

/Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0