Inception

Eftersom bloggen nu vart död i 3 dagar måste jag (mot min egen vilja) blogga. Men eftersom jag inte gjort något sen i torsdags får jag väl blogga om vad jag gjorde då.

I torsdags var alltså Fika-family (+ Sandra & Johan) på bio :) Inception var filmen vi såg, och den var AWESOME!
Jag älskar filmer där man måste tänka för att förstå vad som händer. Min hjärna gick på högvarv hela tiden, samtidigt som jag satt och tänkte på hur grym filmen är. Är det normalt att fundera på hur grym en film är samtidigt som man ser den? Det känns som något man borde reflektera över efter att man sett filmen...

Kommentarer
> Chibi

Grymeli grym lixom^^

Datum: 2010-07-31 Klockan: 23:43:46
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0