honey, I'm hoome

När jag satt på bussen och var på väg bort från Sverige inser jag att jag har har skrivit ett väldigt trött blogginlägg efter att jag packat färdigt etc. Men jag mindes inte vad jag skrivit. Jag hade typ somnat mitt i och sen bara tryckt på publicera-knappen utan att tänka innan jag gick och lade mig.

Ingen bra idé. Nu är jag hemma och det helknasiga inlägget är raderat xD

Kom egentligen hem igår men var på läskigt dåligt humör så jag kände det var bäst att hålla mig undan kommunikation ett tag.

Berättar mer om resan senare när allt har fått sjunka in och när jag får en stund över. Just nu har jag ett par saker att ta tag i. Jag ska klippa mig, lämna och hämta böcker, tömma dator, duscha, städa, packa upp, packa, åka till pappa, återställa dator, gå på bio (Eclipse måste jag ju se), läsa bloggar (bland annat den här) etc...

Så dagens planer blir städa och ge mig av till pappa. Imorgon - klippa mig här i Mölndal, åka till biblioteket i staden, kanske gå på bio om syster kan gå med mig.

Baaaai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0