Giftermål!

Hej alla! Igår gifte sig min mamma med Örjan. Jag, Sebbe och Emily spelade upp en låt i kyrkan och det gick bra :) Sen efter det var det stor fest med trerättersmiddag och underhållning så det var skitnice!
Dessutom kom min pappa hem från Kina idag, så jag har fått träffa honom efter tre veckor utan honom :) Annars ska jag inte göra någonting idag. Jag funderar på att pallra mig iväg till Netto och köpa något gott, but I don't knooow. Hela veckan har gått åt till att dekorera lokalen vi skulle ha bröllopsfesten i och att hjälpa till inför bröllopet, så jag är helt slut.

På tisdag ska jag, Hannah och Nenne se Eclipse! Tycker att det är synd att vi inte kan gå allihopa som när vi såg New Moon, men det får bli Breaking Dawn! :D Jag tror att det kommer bli askul.. Hoppas filmen gör boken (host, Jacob) rättvisa. Jag tror att det är min favoritbok i serien.

Nä, nu ska jag fortsätta njuta av ingentinget som uppfyller min tid idag :) Ha det så bra!

/Freeny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0