Textkommunikationsinlägg #7



Är ännu en gång klar med mitt arbete i textkommunikationen för tidigt och har därmed inget att göra... Allt jag har kvar är att slänga in en bild på vår historielärare i personporträttet och saken är biff! Haha.. Vad fan är det för uttryck, egentligen?

Idag är det Lucia, och vi esteter sjöng i kör för skolan. Herregud... Det kändes bättre efter alla tre uppträdanden, men i grund och botten var det ren tortyr. Folk satt och tisslade och tasslade, pekade, skrattade... Lär er lite respekt, liksom. Vi har övat på det här i flera veckor. Allt ni behöver göra är att hålla käften och låta oss sjunga.
Trots det tyckte jag att det var ganska roligt. Sången gick bra, och vissa låtar var riktigt kul. Vad mer ska man begära? Skolframträdanden är de värsta man kan göra. Publikens omotviation uppfyller en och gör en irriterad.

Nu slutar jag om 20 minuter, så jag antar att jag får surfa runt på facebook resterande tid. Efter det har jag trafik och sen..... hem ljuva hem! Efter lite julklappsshopping. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0