Nedräkningen till julafton drar igång.

Idag är det första december och nedräkningen till julafton drar igång! Här följer en slags julkalender i bloggformat; varje dag kommer det ett inlägg med temat för dagen. Förhoppningsvis hakar resterande screamsigns på!

Detta event kommer även få en egen kategori som ni hittar hääär.


Dag 01 – Tips för julkänsla
Dag 02 – Favoritbok
Dag 03 – Julig Spotify spellista
Dag 04 – Julklappstips
Dag 05 – Mitt favoritfoto (som fotograf)
Dag 06 – Favoritcitat
Dag 07 – Smink-tips
Dag 08 – På min önskelista
Dag 09 – Favoritfilm
Dag 10 – Favoritplagg i garderoben
Dag 11 – Foto från idag
Dag 12 – I min väska
Dag 13 – Bästa recept
Dag 14 – Julmys på mitt sätt
Dag 15 – Dagens outfit
Dag 16 – Favorit-serie
Dag 17 – Visa upp lite av ditt julpynt
Dag 18 – Framtiden
Dag 19 – Något att minnas
Dag 20 – Bästa julkalendern
Dag 21 – Julkort
Dag 22 – Favoriten på julbordet
Dag 23 – Skriv en liten julsaga
Dag 24 – God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0