God Jul screamsigns!

Kanske lite i efterskott men äh.
Hade ni en bra jul? Ätit massa godsaker och blivit runda och fina? Fått allting ni önskat er? Pussat och kramat på släkt och vänner? Tittat på astråkiga julfilmer och druckit lite för mycket glögg? Dansat runt granen samt lekt i snön? Varit snälla barn när tomten kommit och hälsat på? Och så vidare.

Jag firade bara med mamma i år, vilket faktiskt var (förvånandsvärt) mysigt och rätt trevligt faktiskt. Julafton är en ganska så betydelselös högtid nu för tiden, det är ju inte alls som när man var barn men det kinda goes without saying liksom. Åt julmat, drack julmust, tittade på Kalle Anka (och Harry Potter, woho!), och öppnade klappar. Det var det liksom. Mysigt och så där, men ingenting jättespeciellt.
  Tanken var att jag skulle hem till pappa på juldagen, men tyvärr kom saker i vägen. Skall antagligen åka dit på söndag istället, hoppas!

Vad jag fick i julklapp får bli ett separat inlägg, måste ju fotografera och sånt där som jag inte gjort än. Latmask yep.

Vi ses på nyår, det ska bli jäkligt kul!
Kanske ses vi innan dess?


Kommentarer
> Chibi

Tack Hannah~~

Har kollat en del på olika Letraset-markers. GAH! Vad svårt det är.

Men Promarkers verkar vara hyffsat enkla att få tag på och då om man skulle köpa ett set med pennor som Nevarien tipsade om.. det är juh ett alernativ.

Vi får se hur jag gör.

Återigen, tack~~

Datum: 2010-12-28 Klockan: 03:54:35
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0