Dag 4: Julklappstips

Det här med julklappar är fan inte lätt alltså! Jag är rätt tacksom över att jag och min familj ska till Egypten över jul, för det innebär att vi inte ska köpa julklappar till varandra; resan blir hela familjens julklapp. Samtidigt kan jag se en sak i affären och tänka att det där hade vart en bra julklapp...

I vilket fall, jag skulle råda folk att verkligen tänka till när de ska fixa julklappar. Dyrast behöver inte alltid vara bäst. Det sägs ofta (och tål att sägas igen); det är tanken som räknas. Till bästa vännen kanske du kan göra en scrapbook med gemensamma minnen? En egengjord present passar även bra till föräldrar för de är skyldiga att gilla allt som de får från sina barn, dessutom måste de bli extra glada om det är något barnet gjort själv! ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0