2 - Favvobok

Nu har jag funderat ordentligt hela dagen och kommit fram till att jag fan inte har någon favvobok. Har massa böcker som är jättebra, men varenda en av dem avgudas mest av alla böcker på jorden just när jag läser den boken.

Men kan ju dela med mig av ett par av dem jag funderade på :P

Twilight-böckerna - Of course. För oavsett hysterin som är nu som gör en lätt motvillig att bekänna sin kärlek till dessa böcker, så tycker jag verkligen om dem, och gjorde det en stund innan hysterin utbröt. Mja... Det måste ju finnas en anledning till att så många tycker om dem, visst?

Interview with a vampire
- Inte minst för att jag är en sucker för vampyrböcker, men också för att jag älskar sättet Anne Rice skriver på. Jag längtar till när jag ska läsa Queen of the damned.

Harry Potter
- Do I need to say more?

Och så en hel del andra som jag inte minns nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0