Vanilla Fudge

Jag sitter med ansiktsmask för första gången på två evigheter.
Är skitdålig på att sköta om min hy, så den brukar se ut som crap, och nu är den extra kinkig. .__. Dock hittade jag en Vanilla Fudge-ansiktsmask på H&M för en tjuga, så jag var ju tvungen att testa den.

Och ja, den luktar faktiskt vanilla fudge. Tycker jag i alla fall. <3

Dessutom köpte jag ett grått nagellack! Första, om inte enda, gången jag har annat än svart på mina naglar. Smokey Grey från IsaDora, sådär lagom mörk och mjuk i färgen.
Har ju, som jag redan nämt ett antal gånger, efter flera år fattat att jag inte ser det minsta läskig ut, så då kan jag lika gärna försöka vara söt. Dessutom är söta sjalar och mjukdjurs-nyckelkedjor mycket mysigare än nitskärp och halsband med spikes på.
Och köpa lite grå saker, istället för massa svart och döskallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0