inte så tillfälliga formuleringssvårigheter

Jag sitter här i mitt sporadiskt överbelysta vardagsrum och tittar på en knäpp film om utomjordingar samtidigt som jag funderar på att stänga av och dra ur sladden. Det åskar nämligen. Blää.

För att besvara Nennes fråga: Ja, jag är död ^^*

Eller så har jag haft extrem bloggtorka... som jag nog föredrar att kalla... mental semester? inte så tillfälliga formuleringssvårigheter? Anyway. Jag har haft massor att skriva om, jag har bara inte lyckats skriva något. Vet inte varför.

Jag är glad över att ha en bärbar dator så jag kan fortsätta skriva trots ilskna åskmoln. Jag stängde dock av TV. Typ 20 minuter innan filmens slut. Elakt. Men åska kom närmare och fars fina TV vill leva ett långt och lyckligt liv.

Något som jag älskar är ljudet av regn. Jag spenderar helt riktigt regniga dagar i ett party-tält med en tjock, bra bok. Nu är det lite för mörkt för det så jag nöjer mig med att ligga på golvet bredvid öppen balkongdörr. Även åska låter mysigt men det ger mig en hemsk huvudvärk. Å andra sidan drabbas jag för lätt av huvudvärk. Det beror nog på att jag är så smart...

Imorgon ska jag åka tillbaka till staden, städa iordning mina saker, kanske träffa en kompis men sen är det slut. sen börjar skolan. Någon mer som känner för att gråta? Jag kommer sakna dagar av inget utom ett eventuellt besök till sjö. Jag har simmat duktigt denna sommaren. Varje gång vi badar i härsjön har jag dragit på mig mina gräsligt gula simfötter (yeah, really) och simmat de ca 250-300 meter över till liten ö i mitten av sjö och tillbaka. Har jag känt mig extra duktig har jag simmat lite till sen. Det är skoj. Det går mycket fortare med långa platta fossingar. Fast man får ont i de riktiga fossingarna. De viks på ett lustigt vis när man simmar.

Nu, för att jag känner att jag pladdrar på lite för mycket, ska jag sluta skriva och packa ihop mina saker istället.

I'll end with a random picture:


Kolla deras miner xD


Bai ^^*

Kommentarer
> Chibi

:O

Jag vill också ha simfötter!! har aldrig testat det.

-sadface-

Datum: 2010-08-13 Klockan: 04:33:51
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0