Pojkvänskampen

Under mååånga år tittade jag snett på alla som desperat ville ha pojkvän. Fattade aldrig grejen med det, liksom. Vad var så jävla bra med en kille?

Nu har jag en pojkvän. Och nu skall jag bevisa för er fördelarna, och nackdelarna, med pojkvänner. Eller, med min pojke, i alla fall.

Nackdelarna!
  • Pojkvänner lyssnar på konstig musik. Skitkonstig, och gärna i högtalare, så du ochså måste lyssna.
  • Pojkvänner äter ton med godis, så du kommer ochså äta ton med godis. De går inte upp i vikt, men givetvis gör du det.
  • Pojkvänner stjäl täcket! Och alla kuddarna.
  • Pojkvänner klagar på helt normala vanor. Som att du dricka två liter Zero om dagen eller bygger torn av smutstvätt på golvet.
  • Pojkvänner blir jätteledsna av att se samma film för sjunde gången, för de fattar inte att bra filmer gott kan ses ett dussin gånger.
  • Pojkvänner har, för den delen, mycket konstig filmsmak ochså.
  • Pojkvänner spelar massor av datorspel, men givetvis inte det du spelar.
  • Pojkvänner stjäl ditt godis ochså! Pojkvänner tror det går att leva på enbart flingor och mjölk, vilket effektivt tvingar dig att laga mat åt fanskapet.
Mhm, de är till en massa besvär. Men det finns fördelar med dem ochså ~

Fördelarna!
  • Pojkvänner tar ner saker från höga hyllor åt en.
  • Pojkvänner kan tvingas bära tunga saker, som tidigare nämnda torn av smutstvätt.
  • Pojkvänner är praktiska att gömma sig bakom då det visas skräckfilmer.
  • Pojkvänner köper fina presenter åt dig, i alla fall om du lyckas med puppyeye-looken.

Jadu, pojkvänner är underliga saker.

Jag vet fortfarande inte varför jag har en. Helt och hållet hans idé.
Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0