Planer för dagen & skoltankar

God morgon!

Idag ska jag först åka hem till mamma för att göra mig iordning, och sedan åka in till stan för att träffa Hannah och Pickles :). Ikväll ska vi fira vår vän Anna. Jag har inte träffat henne, eller de som kommer för att fira, på hur länge som helst. Jag tror att det blir trevligt!

Det börjar kännas att skolan börjar om 2 veckor. Haha, way to bring everyone down, men let's face the truth... Det känns helt off att jag ska börja tvåan nu, btw. Fast i och för sig skulle det kännas ännu konstigare att börja trean. Liksom, bara ett år kvar? Det känns nästan läskigt att tänka på det så. Gymnasiet har gått skitfort för mig. Jag vet inte varför jag tycker så. Men jag gråter i alla fall inte blod över att gå ett år till... Fast det får vi ju se efter tvåan som ju ska vara så hemsk. Jag får försöka göra det bästa av det.

Förresten hoppas jag att ni tre har det skitkul i London!!! :D

/Freeny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0