Om Freeny




Du heter: Frida
Smeknamn: Freeny
Låt som när du är ledsen sörjer till: Alla Placebo's låtar, pretty much
Beroende av: Socker haha
Vad tror folk om dig? Att jag är blyg, antar jag
Stämmer det? Nej
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Hur imponerar man på dig? Man är rolig, kreativ.. Coolt hår? haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "What varför?" från Karro
Var bor du? Bohus, Ale
Trivs du där? Nja
Hur svarar du i mobilen? Hallå / Hej det är Frida
Vem ringde du senast? Min egen telefon, hade tappat bort den som vanligt
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pappa talade om vart han hade parkerat :P
Antal timmar sömn inatt: ca 5-6 timmar
Sov du ensam: Nä.. med Jens (min katt) :)
Brukar du komma i tid: Ja, alltid faktiskt
Hur känner du dig nu: At peace
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Är inte så creeped out av dem som de flesta är :P Men ingen speciell åsikt..
Vad saknar du: Att gå på konsert
Hade du en bra kväll igår: Ja, hälsade på hos Emily & Sebbe :)
Favorit dryck på morgonen: Tropisk Juice av BRAVO (reklaaam! xD)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Den senaste veckan har det varit vid 00 - 01 tiden.. det ska ändras
Är du blyg? Nej, mer socially awkward
Sysslar du med någon idrott: Moshing? :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: No, but attraction.  < snor Nennes svar
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Göra allt som man undrar hur det är för killar.. Typ, gå på toa, ha sex, raka mig xD
Är du nöjd med ditt liv: So far so good
Är du bortskämd: Liiite :)
Vad gör du i morgon: Går i skolan, och sen ska roliga människor komma hem till mig :3
Vad är det värsta du vet? När folk tror att de vet allting om en sak som egentligen är individuell från person till person.. och folk som skäl uppmärksamhet etc
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen :)
Vad är det finaste du fått? My good looks, thanks God! haha skoja, men jag vet inte riktigt
En speciell dag du minns: Green Day @ Ullevi och Billy Talent @ Trädgårn :) Bästa konserterna någonsin.
Du samlar på: Konsert-biljetter kanske..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emily eller pappa
När grät du senast: Minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon
: Bjuda på Greklands-resan nästa år :'D
Vill du gifta dig: Nej, men om min partner skulle vilja det så skulle jag kunna consider it
Vill du ha barn: ^
Är du musikalisk? Inte mer än andra, jag skulle hellre säga att jag är tålmodig :P
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej
Biter du på naglarna: Tyvärr D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0