Obiologisk syster




Det har varit askul att läsa alla era "10 saker ni inte visste om mig" :) Jag är glad att nästan alla gjorde den med!

Idag har jag varit med min barndomsvän Sofia. Vi lekte med Jens, gick på promenad och surfade på chatroulette, haha. Det sistnämnda slutade väldigt.. äcklande D:

När jag är med Sofia blir jag alltid så stora syster-aktig. Sofia är två år yngre än mig och börjar gymnasiet imorgon, och varje gång vi pratar om saker och ting så blir jag helt "du har hela livet framför dig"-aktig. Jag antar att det är för att hon är den enda personen jag riktigt kan vägleda i livet. Hon är som en lilla syster, helt enkelt.

/Freeny

Kommentarer
> >> Hannah

Jag gjorde den 10saker om mig igår, innan nenne t.o.m. nenne är vittne! skulle ändra en grej imorse men råkade radera det hahaha :(((((( tänkte att det var som kommentarerna, man markerar och väljer återkalla publicering. men insåg försent att det bara va en radera knapp . anyways, kan glädja dig med att det inte va nåt du inte visste, kom inte på nåt du inte visste XD

Datum: 2010-08-23 Klockan: 00:35:08
URL: http://unclearmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0